Friday

Är jag helt frisk nu? Ja! Ska jag ut ikväll? Ja!
Eller egentligen skulle jag vart med mr pojkvän, men även inatt jobbar fluffrumpan och jag vet inte hur, men Sam lyckas alltid få en på festhumör så ses i dimman u-town!

Imorse blev jag väckt av Johanna som nu efter ett år och hälsar på här hemma, men redan på måndag åker hon tillbaka till sitt LA.
Snacka om att jag ville fisa henne i nyllet när hon sa ska du med till LA på måndag?
Var i alla fall och solade med mr pojkvän idag och lyckades somna i solariet igen och när jag vaknade trodde jag en minut att jag var utomland. Någon som också vill ha tillbaka sommaren omedelbart?!
Dusch dags och sedan fiesta fiesta, tatah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0