Monday

Vilken helvetes natt jag haft!
Igår mådde jag bra, men helt plötsligt kände jag nästan en klump av slem i halsen som fick mig att nästan inte kunna andas. Mot kvällen blev "klumpen" värre och värre och hela natten har jag vaknat av att jag inte kan andas.
Min hals har svullnat upp ordentligt och gör otroligt ont så nu blir det bara att ligga i sängen för min del då jag pratade med läkaren imorse.

Igår drog jag och Katta förbi centrum en sväng och sedan att vi med mr pojkvän, Charlie och Shirre hela kvällen.
Idag som sagt får jag ligga hemma i sängen då jag även känner mig hängig och en feber skulle verkligen inte vara så het just nu!
Dags att införa min "ligga hemma i sängen dag!" tatah!



Såhär sjuk var det ett bra tag sedan jag kände mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0