Monday

Det var attans länge sedan man vaknade av att solen tittar fram!
Solen skinner i hela vardagsrummet och nu får vintern räcka för sommarn är verkligen saknad. Tror t.om. jag drömde om att jag var utomlands för minns att jag gick runt i klänning och det var varmt. God times!

Igår drog jag aldrig till stan då vi istället drog till g centrum och ikea med Karin & Julio och fy vad pinsam rean är iår! Detta måste vara bland dem värsta åren t.ex. var inne på Lindex och hur kan man ens kalla det rea när dem sänkt en klänning som kostat 299 till 229?
Snålt värre, men antar att det har med lågkonjunkturen att göra dock borde företagen vara lite schystare och speciellt dem stora företagen. Nej usch på rean!

Ska hoppas in i duschen och sedan bege mig mot stan med Mich och tänkte även passa på att dela ut mitt cv lite idag. Hade hoppats på lite shopping, men kom jag hem med en tröja igår kommer jag nog som mest komma hem med ett par strumpor från stan, tatah!




Thailand och goda sommar tider.. mmmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0