Saturday

Vilken kanon kväll det vart igår!
Kvällen började med förfest hos oss och mot kvällen kom även mr pojkvän och Julio och drack med oss.
Senare drog vi till BJ och hade en galen kväll vilket inte alls var förväntat med tanke på att juldagen inte vart så lyckad.

Vi träffade på väldigt många vänner och det var faktiskt grymt drag denna kväll. Vi drog till max med Rohan och Erik och kom hem och satt och berättade spökhistorier till sju på morgonen!

Idag blir det en riktig bakis mysdag och tills nu har jag, mr pojkvän och Charlie bara tagit det lungt.
Ska ta en lång dusch och sedan dra till Julio och Karin sen dem åker till Thailand imorgon. Funderar starkt på att gömma mig i Karins väska för vädret här är inte mycket att hänga i granen, Tatah!
Bilder från igår:



Jag och gudfar



Jag & Sandra



Ned



Samey



Calzone



Persiskt disco på G



Slutet gott, allting gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0