Thursday

Guten tag!
Det är sorligt när man blir glad för att det är -7 grader istället för -15. Var är du varma sol?
Var och handlade lite mat med mr pojkvän och hans mamma och kollade även lite möbler till vardagsrummet.
Sedan var vi förbi graven och vad vackert det är där med snö överallt.

Nu är vi hemma hos mr pojkväns mamma och är det någon som kan laga god persisk mat så är det hon!
När jag bodde hos dem förr var jag ettag nästan rädd för att jag skulle gå upp enormt i vikt, men ack vad god hennes matlagning är!
Blir storstädning sedan för vår del när vi kommer hem och får passa på att vila för imorgon har jag en sak att göra, men mer om det senare. Dags att gotta sig, tatah!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0