Tuesday

Måste ge mig själv en stor applåd då jag i hela två veckor har som tidigast gått upp 17, men idag var jag uppe kl. 11. Äntligen lite rutin!
Kändes bra att vara uppe tidigt då jag hann träna lite och äta frukost, men däremot är jag ganska trött nu så ska försöka hålla mig vaken till iaf 1!

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att vart med mr pojkvän och köpt mina efterlängtade semlor! Hur kan man inte gilla semlor, mumms!
Denna vecka ska jag ta det lite lugnare än vanligt, men till helgen kommer Karin & Julio äntligen hem från tre härliga veckor i Thailand och en sak jag lovade dem nu under dessa tre veckor var att jag skulle spela in min singel, men tror ni jag har haft möjlighet till det?

Var ju sjuk i en vecka och resten av veckorna har jag kanske slarvat en aning så denna vecka får jag sätta mig ner ordentligt och skriva nya texter och spela in för ingenting kommer grattis här i livet!
Dags för att laga ihop mat och idag kör jag på en ny pasta sort med tonfisk, soltorkade tomater, svarta oliver och oregano! Har ju alltid min plan e att bli kock eller vad säger ni?

Here she comes celebrity chef Ned!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0