Wednesday

Nu vill jag bli frisk och menslös!
Äter som en kossa och mensar runt som en hund för att inte glömma snorar och hostar som en basil. Nej mig vill man inte umgås med just nu eller jo jag låter ju även som Nanny fran så ett gott skratt delar jag med mig.

Ligger just nu i sängen med mr pojkvän och fått askugens mus låt i skallen av en konstig anledning, men tror snarare att alvedonen börjar tala.
Som sagt är en vandrande basil så idag har inget glamouröst hänt förutom att jag vart hemma och tagit det lungt.
Ska dock försöka ta mig upp imorgon och ta mig en runda med mr pojkvän och kolla tv bänk till vårt nya vardagsrum och även hälsa på hans pappas grav. Vår saknade ängel!

Dags att försöka sussa, tatah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0