Wednesday

Minns ni när jag sa att jag skulle vakna tidigt idag och inte lägga mig så sent? Det blev inte riktigt så kan jag säga!
Mot kvällen kom Charlie till mig och mr pojkvän och vi satt och snackade skit ända fram till halv 8 på morgonen och tom då var jag och Charlie riktigt pigga. Illa, illa!
Vi har iallafall satt upp ett par mål till mig som jag nu ska fixa så det är dags för mig att lägga på ett kål!

Kom nyss hem till framiljen då mr pojkvän jobbar natt och ikväll tror jag att jag ska förbi Arshi där det spelas sims för fullt! 
Jag har nämligen fått henne och Alex att bli helt galna i sims!
Hon var ju här förra helgen och då visade jag henne lite hur sims fungerar för jag själv har fastnat igen (riktigt illa) och nu har både hon och Alex suttit med sims i flera dagar yey för min del, bo för deras, tatah!




Kommentarer
Postat av: Arshii

HAHAHAHA! Antare gooooz, du har förstört våra liv! :O

I helgen ska det spelas, skriv upp det!

2010-01-21 @ 23:18:04
URL: http://arshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0