Friday

Ibland finns det inget bättre än e härlig sovmorgon från jobbet!
Börja sent vilket jag verkligen behöver då jag lyckat kosta mig själv en härlig förkylning bra Ned, bra!
När denna vecka är över är det bara några veckor kvar tills jag flyttar hem till Sverige vilket är galet då det nyss var månader kvar. Tiden går verkligen snabbt!
Dem på jobbet blev helt chockade när jag sa att nu är det bara några veckor då vi alla trott att det skulle åtminstone vara en månad!

När jag lämnade Manchester sist var det jobbigt, men denna gång har jag även lyckats skaffa vänner för livet så nu kommer det bli ännu jobbigare!
Alla på jobbet har redan varnat mig från att inte nämna hur många dagar det är kvar då det kommer bli svårt att ta farväl av mina underbara KM tjejer!

Nu gäller det dock att inte deppa utan att njuta och passa på att hitta på så mycket kul innan jag återvänder hem till alla andra saknade!
Igår jobbade jag som sagt och efter jobbet kom älsklings Lucy och hämtade mig och tog mig på middag!
Nu ska jag äta och sedan smått börja fixa mig för att dra till jobbet, tatah!





Karen Millen girls are the best!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0