Monday

Sunday: Jobbade till klockan sju och efter jobbet drog vi ett gäng tjejer till en väldigt cool bar och såg matchen och viva espana! Härlig match och skönt sällskap! Såklart glömde jag kameran, men ikväll ska den med!
Mot kvällen satt jag och väntade på mr pojkvän som nu kommit hem från Bulgarien!

Idag har jag jobbat och efter jobbet tog jag mig en snabb shopping runda vilkket jag egentligen inte alls fick!
Idag är det BBQ hos Clementine med tjejerna så nu ska jag dra och fixa mig vart och köpt vin och sedan ska jag dra och möta upp Anastasia för att dra och njuta av denna sköna sommar kväll!
Jobber tidigt imorgon, men det stoppar mig inte från att spåra lite ikväll eller vad säger vi? Tatah!




Kommentarer
Postat av: amoora

hahaha asså kokning vadå what dear abo ska Katla& mosa dig ! denna bild va riktit fin på dig haha bästa bilden kosiloso

2010-07-14 @ 12:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0