Monday

Kan man hata sig själv mer än jag gör just nu? Svar: Absolut inte!
Idag är jag ledig och London har äntligen fått tillbaka sina 30 grader och på min lediga dag också yoho tänker ni och inte nog med det vill dem att jag ska delta i en musikvideo imorgon ja kan det bli bättre?
Nej, men oj vad det kan bli sämre för lilla Ned har legat i sängen hela dagen då hon har feber och kommer varken kunna njuta av solen eller delta i musikvideon!

Tummen upp eller vad säger ni?
Tror tråkigt nog inte heller att jag kommer kunna delta på någon inspelning innan jag flyttar hem, men har skapat lite kontaker som jag ska försöka hålla konakt med i Sverige och all erfarenhet är bra erfarenhet så får hoppas att Sverige kanske har något att erbjuda mig på artist och action fronten annars är det bara att komma hit och satsa igen!

Som sagt idag är jag bara allmänt dryg och bitter av mig och resten av kvällen kommer ta plats i min härliga säng som jag legat i sedan jag vaknade! Party party eller vad säger ni?





Hoppas dessa tre kan få mig på bättre humör!


Kommentarer
Postat av: M

mmmm tabouleh fett gott, kan man få tag på det i paket här i sverige? dolma finns ju vet jag

2010-07-27 @ 18:31:23
URL: http://michellm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0