Monday

Vilken kanon dag!
Kanske inte så härlig till en början då jag verkligen inte hade någon lust att gå upp tidigt, men väl när man är uppe så är det mer än härligt att jobba och sedan sluta tidigt så jag klagar inte även om jag imorse såg ut som ett vandrande lik!

Kom till jobbet och wifey Carla hade lagat mat och tagit med till mig! Vänner som dessa växer inte på träd och ännu en gång tänker jag nu på hur svårt det kommer bli att säga hejdå till alla tjejerna här!
Nu är det i alla fall inte långt kvar tills Tam kommer och igår fick jag ännu bättre nyheter som jag dessvärre inte kan dela med mig av föränn det närmar sig!

Imorgon är jag äntligen ledig efter 6 dagars pass så kan inte låta bli att ha ett extra leende på läpparna och nu ser jag verkligen fram emot mina sista veckor här i London för sedan är det tillbaka till Sweden!
Idag ska jag ha en riktig "Spa Ned dag" med keeping up with the kardashians så tills dess, tatah!




Keeping up with the Nedashians..


Kommentarer
Postat av: M

jasså, så du är tjenis med Kim hörrö då får du slå en pling till henne för en kopp kaffe 8-| hahahah

2010-07-27 @ 18:26:11
URL: http://michellm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0