Saturday

Nej, nej jag är inte alls avundsjuk eller förbannad över att Sverige har tropisk värme just det året jag flyttar inte alls!
Imorse hade jag på mig min skinnjacka?! Vad fan har hänt med Londons 30 grader då?
Nu på natten är det 14 jävla grader dock har jag hört att på tisdag kommer det bli över 30 grader, men det gäller väl bara att hoppas på det bästa!

Hoppas även att värmen i Sverige och utown håller sig för nu är one way biljetten bokad hem!
Känns jätte härligt att jag lyckats uppnå min barndomsdröm och jag kan med ett stolt leende på läpparna säga i did it!
Efter dessa snart 4 månader känner jag mig mer än redo för att komma hem och använda mitt nya jag och allt jag lärt mig!
Mest av allt ser jag dock fram emot att träffa min familj och mina vänner som jag inte heller sett på 4 månader vilket är det längsta jag vart borta från dem galet!

Nu sitter jag och skypar med älsklingen och känner hur mina ögon snart tar sig ett farväl! Idag var det väldigt mycket på jobbet och fick heller inte en ordentlig sömn så vill mer än gärna ta och sova nu så jag kan vara pigg imorgon då jag även jobbar!
Skulle egentligen på Amins bday, men Ned tar sömn före party inatt tatah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0