Sunday

Sicko väder!
Ena sekunden är det så varmt i solen att man inte ens kan sitta i linne och någon halvtimme efter är det bara att sätta på sig jackan!
Inte så konstigt att jag just nu ligger i sängen med en ovälkommen förkylning!

Som tur är jag ledig nu fram till onsdag, men förhoppningsvis kommer jag slippa ligga i sängen på mina två lediga dagar.
Idag var det inte lika mycket på jobbet, men mådde/mår inte så bra då min hals gör ont och känner mig allmänt seg. Passade på att sova en timme nu innan jag ska sova ordentligt och även ätit soppa så håll nu tummar och tår för orkar verkligen inte bli sjuk igen!

Kul att Next startat en galen rea på stan, men att man inte kan delta då pengarna är gone baby gone!
Dock kommer dem lägligt till Tamaras ankomst och då minsann ska det shoppas för sedan är det inte långt kvar tills jag är tillbaka på svensk mark!
Nej nu ska fortsätta prata med Lucy tills jag somnar, tatah!




Om vi lyckades göra crazyness i lilla öret vill jag inte ens veta hur detta London besök kommer sluta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0