Tuesday

Vilken kanon dag!
Idag var det härliga 30 grader och för en gång skull var jag ledig på en dag som denna!
Tyvär drog jag inte på K.i.gs musikvideo då jag precis blivit bättre och febern är borta, men istället har man tur att man känner en fotograf som vill använda en som modell!

Så idag spenderades dagen på hyde park som modell med Angela!
Bilderna blev sjukt snygga och jag är mer än nöjd, men har dock inte fått dem då hon ska fixa och trixa, men så snabbt jag får resultatet ska jag dela med mig!
Har dock en bild från när vi höll på att fota!

Imorgon är det back to work som gäller och hela veckan är det bara att slita, men sen är det som sagt inte långt kvar tills Tam kommer!
Nu börjar jag känna mig väldigt stressad då det börjar närma sig min flytt hem och allt ska hinnas göra innan jag kan springa skrikandes och lycklig på arlanda!
Måste till banken efter jobbet och kolla hur allt blir med lönen, snacka med dem på jobbet, kolla skatten!
Blä säger jag bara stress och blä!

Nej nu ska jag skypa och snackade med vännerna sedan ska jag sussa gott för imorgon har jag en lång och stressig dag framför mig, tatah!




Bakom kulisserna



Angela



Efter slit körde vi på myspys



Snyggingen bakom kameran



Sötnosar



Slutet gott, allting gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0