Wednesday

Vilken dag!
Idag när jag stod där i en överdrivet proppad buss, gator där man får puttas för att komma någon vart, kassan till mataffären som vägrade ta slut ja helt enkelt livet som alla vi lever här i London insåg jag hur mycket jag egentligen kommer sakna det även om man just i den sekunden inte tänker på det då man har massa armar i luften i en proppad buss som stinker garlic!

Jag kommer verkligen sakna mitt London och mitt liv här, men jag är nöjd och stolt!
Fan vad jag är glad över att jag gjorde detta för jag har verkligen fått så mycket t.ex. livserfarenhet, hittat vem och vad jag vill bli, fått mer perspektiv på livet, merit, självständighet, vänner för livet och en upplevelse som jag sent kommer glömma!
Mina vänner ta tag i era drömmar om jag kan, kan även ni!

Nu ska jag fortsätta flumma här hemma med cheesecake och soundtrack från Jersey shore jag längtar verkligen efter säsong 2! Imorgon är det jobb igen buhu, men tills dess ska jag som sagt go loss här hemma medan jag tvättar och äter, tatah!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0