Did you say London?

Anagina har en otroligt roande blogg och vill man få ett gott skratt är det bara att ta e titt på hennes videos!
Läste att hon nyligen vart i London och sjukt roligt att se hur hon beskrev London:

Anagina:
Trots att jag varit i London i bara en dag och några timmar så har jag märkt lite saker:
1. De klär sig som vi i Sverige gjorde för 6-8 år sen,blev lite besviken då jag trodde att londonborna skulle se coola ut,men icke sa nicke.
2. Det kryllar av indier här,och asiater.
3. Engelskmännen är sjukt trevliga.
4. I innerstan är det grymt snygga hus,annars är det AS fula Harry Potter skorstenar och whitetrash hus.
5. Det finns inte många snygga här,vilken besvikelse...

Punkterna 2,3 och 4 kunde hon inte sagt bättre då det verkligen är så sant, men vad hände med 1 och 5 speciellt 5an?!
Punkt 1 håller jag till viss del med om då en del av en konstig anledning fortfarande tror att spice girls och fresh prince in bel air stilen fortfarande är het, men så är det i en storstad. Man får allt!
Mycket beror också på vart du är i London. Jag jobbar ju på regent street vilket är Londons finare gator med alla märkes kläder och där har många koll, men visst en del går faktiskt fortfarande runt i saker som i Sverige typ slutas tillverka!

Punkt 5 kan jag heller inte alls hålla med om. Okej nu tycker faktiskt vi alla olika amen to that, men (No offence mr pojkvän), men wow för britter!
Saken är den visst britter är kända för mycket dock inte på top för skönhet, men är dem snygga då är dem rå  heta. Antigen härligt snygga eller ruggigt fula finns liksom inget mittemellan!
Försöker ju redan varna alla mina singel ladies!

På tal om mode har vi lite London streetstyle..hm kanske dags för en London streetstyle kategori?! :

VintageDior

jameela jamil

GradFashionWeek

WhamShoulders

breton_and_hat


headscarf_cut_shorts


leather_bag_London_Fashion_Week

all_black

couple_broadway_market

new_ska_look

kensit_ringer



barbour2_lfw_covent_garden

red_bob

JapanStudent

print_shorts

sartorial_lfw_covent_garden

FabFootware


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig! :) har också varit där, dessutom är brittiska killar är så charmiga!

2010-06-20 @ 01:41:49
Postat av: Ned!

haha såja här har vi någon med koll!

2010-06-20 @ 02:45:26
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0