Friday

Hela London skakar, men inte hos mig inte!
Imorgon jobbar jag och då ett tidigt pass dessutom så istället för att vara ute och röja med brudarna sitter jag hemma och skypar med älsklingen och förbereder mig för att sova! Likt Ned? Inte alls!

Däremot har det var en väldigt kämpigt vecka och jag är glad att jag av en konstig anledning fått kraft igen och trotts alla tråkigheter som hänt vill ge allt nu!
I helgen ska jag boka visningar för till nästa vecka ska jag ha ett eget place!

På jobbet trivs jag som in i helvete och kan faktiskt inte klaga trotts att det var världens finaste väder idag och istället för att vara i Hyde park och sola stod jag och jobbade, men nöjer mig med en timmes solning som jag och Stacey passade på att göra på lunchen!

Jag trodde aldrig jag skulle klara av denna jobbiga period, men jag tror verkligen en ny Ned is born och jag är så stolt över vad jag åstadkommit!
Jag är väl medveten om att jag vart en aning tråkig på senaste, men har fokuserat mycket på jobb och boende, men snart ni då kör jag med min charm fullt ut här i London, men nu ska jag låta den vila ettag och sova för imorgon är det back to work, tatah!




Skön London kväll med min extremt saknade köttbulle!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0