Monday

Step out of the box, comfort zone jag menar visst, men wow idag gör jag något sjukt mina vänner!
Jag har flyttat och bott själv i lilla örebro och har ju bott med mr pojkvän så själva flytten i sig kanske inte är så flipp, men detta är verkligen något jag kan strycka i "mina gamla goda saiko tider bok!"

Så alla vänner börja boka biljetten hit för Ned flyttar idag till eget i London!
Ikväll när jag sitter i min nya säng ska jag berätta vad som är så sjukt med detta och nu håller till och med jag tummar och tår för att detta ska funka!
Väldigt vanligt att man gör så här i London, men jag själv är förvånnad över mig själv som faktiskt ska bo så här!
Börjar nästan själv bli rädd för mitt nya London Ned!

I vilket fall väntar jag nu på att få prata lite med Ami och sedan ska jag ner till stan är ledig idag så här ska det shoppas lite inför min flytt som sker senare idag och sedan är det bara att köra!
Saknar alla vänner där hemma och hoppas på att jag om någon månad kanske kan få en lite weekend att komma och hälsa på er alla, men tills dess sköt om er och festa i mitt namn, tatah!




För snart mer än 2 år sedan stog jag & mr pojkvän utanför vårt nya hem i Manchester och nu snart står jag utanför mitt nya hem i London!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0