Saturday

Okej jag vet Kerstin på heltid!
Nästa helg har jag förhoppningsvis mitt eget rum och då jävlar ska jag inviga med fest för nu har London fått vila allt för länge!

Idag var det den drygaste dagen på jobbet och living hell passade perfekt in på min dag!
Våra ac:n har gått sönder på jobbet och såklart var det hela 30 grader idag så ni kan tänka er hur vi bokstavligt talat grillades inne på Karen Millen!
Chefen gick och köpte en fläkt, vatten ja you name it, men nu trotts att jag duschat känner jag mig fortfarande varm!

Får verkligen hoppas att dem fixat det till imorgon då jag vägrar jobba i den där hettan!
Fick iaf med mig hem en av Karen Millens senaste klänningar som kostar hela 2000 kr, men hur kan man låta bli att inte köpa någon från den senaste safari kollektionen!

Medan mr pojkvän är och röjer ska jag snart lägga mig (snacka om ombyta roller) efter att färgat håret som gick totalt åt helvete då jag ville ha brunt hår, men av en konstig anledning lyckades färga det ljusare! Har däremot svårt att bedöma om det stannar eller om jag måste köpa en ny färg redan imorgon!
Ha en galen fredag till resten av er och ni andra som jobbar som mig imorgon natti natt!

Silk jacquard shirtdress
Denna snygging fick jag med mig hem från Karen Millens nya Safari kollektion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0