Sunday

Wow vilken helg!
Andra dagen i rad man är bakis, men det var verkligen allt värt det!
Igår blev det äntligen besök på Koko som är ett väldigt kännt ställe här i London och är man i London rekommenderas det verkligen!

Galet ställe och sjukt mycket folk. 5 våningar och ändå lyckades stället vara rå packat!
Dock lyckades väldigt skumma typer dras till mig denna natt då jag till exempel blev spådd av en kille i 20 minuter eller när en kvinna på typ 60 år börjar skrika England i bussen i ens öra och hoppa glatt 6 på morgonen!
Som sagt detta är verkligen vad jag kallar my London!

Nu sitter jag här med Elin som vart och köpt samosa och är helt seg och bakfull efter dagens utbildning på jobbet som dock gick väldigt bra då dem förbereder oss för rean som nu är på väg och efter utbildningen fick jag skjuts hem av min kollega så slutet gott, allting gott även på denna natt!
Dags att sova nu för imorgon är det back to work som gäller, tatah!




KoKo



N & N



Steff & jag taggade



Tequila time!



Peace!



Peace part 2



Steff!



Slute gott, allting gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

se ut att ha haft riktigt kul :)

2010-06-17 @ 16:43:38
URL: http://ldts.blogg.se/
Postat av: Ned!

Haha verkligen! Galen klubb i London!

2010-06-17 @ 17:01:03
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0