Thursday

Är det inte så attans typiskt?!
Minns ni igår att det regnade på min lediga dag? Såklart var det skit fint väder hela 25 grader, men inte var lilla jag ledig inte!
Fick enbart njuta av solen då jag hade 20 mins paus med tjejerna. Vilken tur man har här i livet!

På tal om tur går det inte alls bra just nu. Som jag nämnde så händer det mycket privat som inte kan skrivas på bloggen och jag vet inte hur länge till jag orkar. Jag antar att jag kämpar på så länge det går, men just nu ger jag verkligen allt även om mitt hjärta inte ler inombords.

Idag gick det bra på jobbet då jag jobbade med favorit tjejerna och sedan blev det skitsnack och topshop besök innan hemgång!
Väl hemma som sagt går det en aning sämre så just nu vill jag bara sova och gå till jobbet för att glömma!
Man klara allt bara man vill! Detta försöker jag påminna mig själv varje dag och speciellt dagar som dessa då jag bara vill drömma och glömma!
Natti, natt!




Tur att jag hann njuta förr förra helgen av Londons härliga väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0