Wednesday

Aloha!
Har verkligen inte haft tid att blogga, men nu är det skärpning!
Igår åkte älsklingarna hem och visst känner jag mig ensam då man vänjer sig så lätt, men idag känns det mycket bättre!

Tiden bara rinner vilket jag inte alls har något emot, men kan ni förstå att jag nu bott i London i över två månader?!
Innan jag kom hit satt jag ett mål och det var att komma hem efter ungefär två månader eller efter att jag liksom känner mig redo för att komma hem och nu har jag faktiskt smått börja planera resan hem!

London har verkligen gett mig så sjukt mycket erfarenhet och jag har dessutom ändrats och ser världen och livet på ett annat sätt!
Jag rekommenderar verkligen till alla att lämna sin comfort zone, resa, våga chansa för man lär sig så mycket!

Jag uppskattar mitt liv där hemma så sjukt mycket. Mitt förhållande, min familj och vänner. Har dessutom planer på att börja jobba lite hemma och sedan plugga!
Hade verkligen ingen lust att plugga, men nu vill jag mer än gärna få det gjort!
Artist drömmen lämnar jag inte, men förr såg jag inget annat! Nu tänker jag fortfarande söka auditions även hemma i sverige, men det blir mer som en hobby jag vill hålla på med vid sidan om!

Känns riktigt skönt att London gett mig detta även om jag till exempel inte ser London på samma sätt så är jag mer än nöjd över min flytt!
London kommer alltid ha en plats i mitt hjärta, men jag tror faktiskt jag är redo för att leva i Sverige vilket jag inte var förr!

Part one delen från när mr pojkvän och co var här:




Kaos på barerna



Turist Julle & Karin



Jag & älskling



Amerikansk mat



mumma!



Giorgio armani motto!



A la brittisk stil: dricka utanför puben!



Cheers m8!



Pasta dags!



Och mot kvällen vattenpipa dags!



Jag & babe



puff!



Fish and chips!



Skönaste klubben!



Sötnosar



Karin!



Ned!



Trafalgar Square



London eye



Streetdancer!



MJ



London eye



hu?



More to come..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0