Friday


Jag minns dem tiderna då jag nästan aldrig blev förkyld..
Dem tiderna ändrades ganska drastiskt då jag träffade mr pojkvän som har bokstavligt talat världens sämsta immunförsvar!
Har tack gud inte feber än, men ont i halsen vilket alls inte är bra då jag ska spela in musik plus att det är persiskt nyår imorgon och en förkylning "kan inte komma mer passande."

Ska ta mig ner på stan och fika med Sam och köpa lite smått och gott!
Sedan blir det storstädning här hemma då mr pojkväns morbror ska komma hit och fixa det sista i vardagrummet sedan har jag och mr pojkvän inget mer att skylla på då huset just nu ser ut som en svinstia!
Snart förvandlas Ned till housewife Ned, tatah!


Denna heting fick joina med mig hem igår så nu skulle det inte sitta fel med lite sol eller vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0