Monday


Jag snorar, fryser och har riktigt ont i halsen någon som vill joina med mig i denna dryga förkylning? Inte?
Värst av allt är halsen då jag nästan låter bli att äta för varje gång jag sväljer gör det otroligt ont så man vill helt enkelt sätta sig ner som ett barn och gråta just nu!

Hade amira här sedan imorse som kom och joina mig och Ali till frukost och lunch och snart ska jag hem till henne och mysa och frysa bort denna dag och hoppas på att jag vaknar upp frisk snart!
Förresten såg ni Jersey Shore igår?

Fyfan vilken underhållning och ett måste i ens vardag så har ni inte sett den än sätt igång!
Mr pojkvän och jag kan bara inte sluta titta och idag fick vi även amira att digga. Jag menar hur kan man inte gilla italienarnas temperament? Snooki, Jwoww och Ronnie Magro den puddingen?!
Nej detta MÅSTE ses mina vänner och kan lova att ni inte kommer bli besvikna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0