Monday

Är det inte komiskt att ena stunden är det plus grader och andra studen kan man nästan flyga sig till olika platser!
Vem behöver bil när kan åka med vinden?
Jag tänker verkligen inte sätta min fot utanför dörren tills detta helvete är över!

Kom nyss ut ur en härlig dusch efter ett pass med Sandra på gymmet. På bara så kort tid känner man redan hur mycket bättre man mår och hur man lättare somnar om nätterna. Great success!
 
Mot slutet av denna vecka kommer vi äntligen få vårt efterlängtade vardagsrum tillbaka som dem senste två månaderna sett ut som ett horhus med målarfärg, damm och bortrivna tapeter överallt!
Nej nu ska jag laga mat med mr pojkvän och sedan kommer Karin och Julio över då vi ska ha myskväll och kolla på rec och rec 2. Någon som sett dem?

Jag som är en fegis när det kommer till skräck förutom saw filmerna då vet inte riktigt vad jag gett mig in på, men ifall jag inte vågar sova inatt ska inte heller mr pojkvän, Karin eller Julio få sova en blund, tatah!



Bild från i lördags!


Kommentarer
Postat av: Katrin

vaaaa häääännnnddeeeerrrr?????

2010-03-01 @ 21:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0