Saturday

Eidenton mobarak!
Idag är det persiskt nyår och det ska vi allt ta och fira även om både jag och mr pojkvän dessvärre är förkylda.
Kl. 6 imorse vaknade jag med feber och var riktigt sliten, men efter x-antal soppor och alvedon mår jag bättre och förhoppningsvis kommer jag kunna ut och fira med vännerna ikväll!

Igår blev det storstädning här hemma och mot kvällen hängde jag med Sandra, Sara & Linn till en hemmafest vilket verkligen var ett bra tag sedan man var på.
Minns hur man förr hatade hemmafestar och längtade till krogen och nu är det nästan tvärtom!
Mysig kväll blev i alla fall med tjejerna!

Nej dags att hoppa in i duschen och sedan fira in det nya persiska året, tatah!



Det persiska nyårsbordet haftsin!


Kommentarer
Postat av: Katta

HAAA DET BÄST IKVÄLL ÄLSKLING!!!

2010-03-20 @ 20:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0