Sunday

Nu vill jag verkligen bli frisk, men ibland kan det faktiskt inte vara så tokigt att bara ligga i sängen och stirra på en tv!
Tror nämligen att jag funnit ett par serier som jag kan börja följa bortsett ifrån min och mr pojkväns gemensamma serier sen the hills suger och gossip girl är slut för tillfället!

Säg hej till cougar town, peak season och jersey shore! Jersey shore som har premier idag har tydligen blivit en hit i USA så ska testa ge det en chans och även tvinga mr pojkvän att se den med mig så önska mig lycka till!

Igår hade jag det riktigt trevligt då jag och mr pojkvän åt middag med våra familjer medan vi välkomnade in det nya året tillsammans. Sedan drog vi hem till oss där vi hade förfest med Sandra, Sara & Charlie och sedan blev det utgång på Svensson.
En riktigt lyckad kväll så nu får vi hoppas att detta år blir lika lyckat, tatah!




Vårt eid bord!



Girlsen



lady och lufsen a la 2010



Grabbarna förbereder



"och så dricker vi upp allt nu innan vi drar!"



Sara in the cab

Slutet gott, allting gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0