Thursday


Too much of anything can make you sick och det kan jag garantera!
Nu innan flytten och allt har jag verkligen fått tid att sitta och filosofera för mig själv och kanske dags att lugna ner tankarna.
Ibland lyckas man verkligen spåra och få för sig väldigt skumma saker, men då har jag ju gudfar Sam som lyckas knacka vett i skallen på mig!

Ska upp och spela in lite musik och sedan ut och äta med mr pojkvän!
I veckan är det mycket som ska göras och även dags att sätta ett datum med Ash, men som sagt mer om det senare! Nu börjar det allt närma sig..



Kommentarer
Postat av: Arshii

haha snygg bild på oss ;D jag ser fram emot att bara få dra nu dod!

2010-03-11 @ 22:01:08
URL: http://arshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0