Thursday


Klockan är så mycket som 4 på morgonen, men jag och mr pojkvän har inte haft så mycket tid att lägga på varann på senaste tiden så vi passar på så långt det går.
Däremot tror jag nu att vi får allt ta och ge oss innan vi båda somnar här i soffan som tjockisar!

Tidigare idag var jag hemma med Ami och Arshia och idag bestämde även jag och Arshi oss att ställa in våran flytt som nu egentligen skulle skett i slutet av denna månad.
Såklart känns det tråkigt att det blivit inställt, men samtidigt skönt då allt inte riktigt gick som önskat.

Stabilitet mina vänner är en väldigt viktigt faktor i livet och det är dessvärre det sista jag har i mitt liv.
Mitt liv på senaste tiden har vart rena rama bergodalbana vilket såklart inte alls har gett mig tid och ro för att tänka till ordentligt, men nu tror jag vet vad som ska ske.
Tog ett snack med mamma angående mina framtidsplaner och nu är det grönt ljus sedan om jag väljer att passera och gå över till andra sidan med ett stor kliv eller om jag väljer att stannar kvar och antigen blir påkörd eller räddad får vi se. Det är frågan!
Dags att natta, tatah!




Kommentarer
Postat av: Katta

Klart vi ska prata om du mår dåligt gumman! Såg nu hade skrivit mess till mig:( Förlåt om ja inte ringde var så mycket med kläder infr begravningen och massa tjaffs med jobbet. Jag ringer dig ikväll! Åker hem till Gävle ikväll för att gå på begravningen, sen måste jag åka tillbaka till sthlm på en massa grejs men nästa vecka blir bättre hoppas jag. Svårt å få med allt så jag ringer dig ikväll hehe. Och jag vill veta allt, vi har en massa mer att snacka om!!Älskar dig!!<3

2010-03-25 @ 13:16:44
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0