Thursday

Äntligen är helgen här!
När mr pojkvän jobbar natt hinner vi knappt umgås då han sover på dagen och jobbar på natten, men i helgen är fluffrumpan ledig så kan man spendera lite tid hemma plus att i helgen måste allt vara klart i huset för i början av veckan kommer äntligen soffan som vart en aning sen.

Kom nyligen hem från stormen där ute och helvete vilket väder det har blivit!
Det går ju knappt att gå ute då det blåser så sjukt mycket!
Har hört att det ska bli värre och att detta väder är här för att stanna, men hoppas verkligen inte att det stämmer för nu borde fan solen dyka upp!

Var hemma hos Ami med Rami och låg och värmde mig i hennes täcke, men nu ska jag spela lite sims (ja jag tror mitt beroende är tillbaka) och sedan somna till Dawsons creek, tatah!



Brun & glad i somras


Kommentarer
Postat av: United

Saknat dig honey. Men imorgon ska vi ha mysigt. älskar dig meeest

2010-03-06 @ 00:59:43
Postat av: Ned

bobo tack för idag hade skit kul! Nu ska jag ligga och mysa med dig mommy älskar dig husband!

2010-03-06 @ 22:58:55
URL: http://nedved.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0