Wednesday


Det var verkligen länge sedan mr pojkvän och jag vakande till en film.
I början av vårt förhållande blev det många pyjamas dagar och morgonar till filmer, men idag blir det nästan ingen tid för det då vi knappt vaknar ihop.
Det är små saker som dessa som ger förhållandet ett extra lyft och turen var på vår sida idag då vi såg en riktigt bra film.

Denna film toppar lätt bland dem bästa filmerna jag sett mina vänner så spring och hyr The wackness ni kommer absolut inte ångra er!
Idag skulle vi egentligen ut och handla, men pyjamasen är fortfarande på och ibland får man faktiskt vara överdrivet lat.
Alltså mys onsdag för vår del och äntligen ska jag och mr pojkvän passa på att se Twilight (nu spärrar nog alla Twilight fansen upp ögonen) , men bättre sent än aldrig eller hur? Tatah!

Ni får även njuta av snyggingen Josh Peck i the wackness:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0