Thursday

Är det inte typiskt att just den dagen då jag har ledigt efter 7 dagars jobb att solen inte skiner?!
Det är däremot äckligt varmt sådär utomlands fuktigt så illa är det inte, men hade sett fram emot att sola med Camilla i green park som förhoppningsvis får göra i veckan istället!

Idag är jag äntligen ledig och först på min "göra lista" är att ta ett långt bad, ta det lungt framför dator och tv:n och sist, men absolut inte minst inte röra en fena från sängen!
Däremot har jag lite andra planer mot kvällen!
Ikväll blir det eventuellt utgång med Simon och för första gången får jag inviga gay village här i London i Soho!

Igår var det mycket slit på jobbet, men kvällen slutade bra då jag fick köpa mina arbetskläder som jag är helt kär i och köpa den nya mcflurryn som är en extrem njutning! För alla er som älskar kola sås och chockladkex enjoy!
Nej ska nu börja min easy start day, tatah!




Hann i alla fall glassa lite i solen igår innan jobbet, tur det!



Dessa älsklingar från Karen millen är nu säkra hemma hos mig! Mina arbetskläder borde jag klaga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0