Friday

Helg redan? Jag klagar absolut inte, men damn vad tiden rullar!
Idag fick jag i alla fall lite sömn sen dem borrat hål i min skalle dem senaste dagarna, men idag var det inget borrande eller inte på morgonen!

Idag har det planerats lite inför nyår med Karin dock har vi inte kommit så värst långt, men det är verkligen dags att börja planera allt nu för hatar att göra allt i sista sekund. På tal om att tiden går snabbt kan ni förstå att det är snart år 2011?! Enligt maya folket bara ett år till att leva!

Ikväll blir det tyvär inte party då jag jobbar imorgon, men istället max mat, film och massa spelmys!
Karin har nämligen vart och handlat gamla goda spel så som monopol så ikväll ska det vinnas och ätas lite istället. Ha en crazyness friday, tatah!


Nu är den äntligen hemma, come to momma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0