Friday

Äntligen är helgen här och lite ledighet för min del!
Jobbade igår och det var verkligen slit då det fattades en av oss, men fram till söndag ska jag få vila och njuta!
Imorse blev jag såklart väckt klockan åtta av den där jävla borren! Vill verkligen veta vad fan det är dem bygger för så mycket som dem borrat måste ju det vara en ny människa av stål?

Idag är i alla fall en speciell dag för mig och mr pojkvän då vi firar tre och ett halvår idag!
Ibland känns det som att vi vart ihop i en evighet och ibland som i början när vi träffades, men det är galet hur vi faktiskt kommit såhär långt!

Det är mycket lättare att påbörja ett förhållande än att faktiskt vara i ett förhållande och få det att funka. Allt har ju sina för och nackdelar och visst har vi fått kämpa speciellt dem senaste två åren då det var mycket för oss båda, men idag känns det bra att få fira att vi kommit så här långt!

Jag minns första gången han bjöd ut mig på middag och vi skulle skåla. Han tog upp glasset och sa skå för många, många år ihop!
Idag ska vi gå och shoppa presenter till varann ihop och mot kvällen blir det middag, bio och mys, tatah!


3 and a half year in pictures:




Babes 21års dag




Tildes 18års dag



Vi i Manchester på fotbollsresa



Turkiet 2008



När vi bodde i Manchester



Min student



Min hejdå fest innan London



London



Min 21 år dag

..Och in the name of mr pojkvän många, många år to come!


Kommentarer
Postat av: Arshii

Fina bilder :)

2010-12-06 @ 15:49:45
URL: http://arshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0