Monday

Jag är tillbaka från dem döda!
Hela helgen vart det jobb, men idag är jag ledig så im back med andra ord!
Det har börjat bli galet mycket folk på centrum nu och dessutom ska ju alla börja handla sina julklappar så för oss som jobbar i klädbutik betyder alltså detta slit och ännu mer slit.

Började tidigt och slutade sent hela helgen så det blev tyvär ingen partyfylld helg, men hann med lite skoj ändå.
I fredags hade Karin vart och shoppat en del sällskapsspel så mot kvällen kom Aram och Patrik förbi så satt vi och spelade och drack vin.

Lördagen var sjukt stressig då det var jätte mycket på jobbet så när jag väl kom hem var jag i princip körd. Drog förbi familjen där dem hade fest med släktingarna som jag inte hade sett på länge, men det blev inge mer denna lördag.
Igår var det jobb på dagen och när jag kom hem hade jag och mr pojkvän desperate housewives maraton tills jag deckade i hans famn.

Utbildning med jobbet imorse och nu gör jag absolut inget vilket känns kanon!
Har lyckats kosta mig en förkylning som bonus så ska vila så jag blir frisk i veckan då det ska jobbas och förhoppningsvis lite skoj till helgen, tatah!




Me & gudfar från förra helgen!


Kommentarer
Postat av: saaaaam

så jävla ful bild hahaha

2010-11-22 @ 13:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0