Monday

Jag tror jag äntligen vågar säga guess who's back?!
Nu ska det börja bloggas på riktigt och även festas som jag verkligen lyckats lägga på hyllan. Har väldigt mycket härliga nyheter som jag dessvärre inte än kan dela med mig av, men i helgen så!

Ny vecka, nya tag och jag kan inte vara mer tacksam för dessa möjligheter som jag har framför mig! Tro mig det är värt att slita och kämpa mina vänner!
I söndags passade jag och mr pojkvän på att hitta på något som vi inte hunnit att göra på länge som vi alltid hann med förr vilket var att åka till kista och shoppa. Bara en sådan liten sak gör mycket för ett förhållande. Hade riktigt kul och kom hem några hundra fattigare, men ack vad jag är lycklig!

Idag har jag iaf vart i sthlm på morgonen och senare mot eftermiddagen blev det fika med Sandra på stan. Ska även passa på att nämn för er som också missat, det kostar nu hundra kronor extra att åka tåg så ifall er biljett kostar t.ex. 80 kr kommer biljetten istället att kosta 180 kr om man köper på tåget. Sjukt ruttet om jag får säga det själv!
Nu sitter jag iallafall och förbered för sömn med bullen bredvid mig efter lite desperate housewives och god mat. Im done for today, tatah!




Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Katta

Hej! Ja men jaj är här typ tisdag och tors när jag jobbar. Så vi kan boka in något då:)<3

2010-11-02 @ 12:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0