Tuesday

Hello ny vecka!
Idag är jag ledig och för en gång skull lyser solen så jag är nöjd! Tur att jag jobbade igår då det var skit väder. Jobbade till 20.00 och sedan blev det mys med Karin, Julle och Shabbe.

I fredags var jag med Linda och mot kvällen drog vi till Sam och förfestade. Dagen efter mådde jag långt ifrån bra då jag fick en hemsk bakfylla, men mot kvällen mådde jag mycket bättre.
Passade på att umgås med familjen och mormor på dagen och mot kvällen körde vi Jersey Shore maraton!

Nu längtar jag efter säsong tre som kommer i januari jag menar hur kan man inte vara galen i Jersey?
I söndags kom Sebbe och vi alla kollade på filmen The tortured som är gjord av Saw skaparen.
Filmen var faktiskt bra, men sen när görs en film mindre än en och en halvtimme lång? Typiskt att filmen skulle ta slut så snabbt den blev spännande!

Jobb igår och idag ska jag passa på att ha en "Ned dag" som ska innehålla hårmask, noppa ögonbrynen och allt sånt som man annars inte hinner med, tatah!

Bilder från i fredags:




Cheers



Jag & gudfar



Lind & Sam in action



Dags för utgång



At flustret



B-day girl



Sam & Lind

Slutet gott, allting gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0