Tuesday

Det märks verkligen när jag är ledig och när jag jobbar här på lilla bloggen!
Haft en kanon helg i alla fall:

Saturday: Hade jag en härlig sovmorgon efter firandet av min och mr pojkväns tre och ett halvårs dag. Tog det lungt på eftermiddagen med Karin och sedan var det förfest hos Sam med co.
Makeup store hade visning och Katta gick modell så lite show och sedan spårade vi alla, men det blev allt en riktigt härlig kväll!

Sunday: Jobbade hela dagen med en skön bakfylla, men hade allt kul på jobbet med Micho. Vi stängde affären dessutom så väl hemma var jag allt slut!

Sedan har det var mer jobb, men idag slutade jag tidigt och dessutom är jag ledig imorgon så nu får jag allt vila mig. Har som plus i kanten lyckats kosta mig själv en go förkylning med feber och köret så det är bara att ta det lungt nu!
Drog och shoppade lite snabbt med Sandra efter jobbet och nu är jag hemma hos föräldrarna och myser tills mr pojkvän kommer hem då vi tänkte julpynta lägenheten. Desperate housewives och soppa står på dagens meny, tatah!



Vimmel från i lördags
But there is more to come..


Kommentarer
Postat av: Michell

Vad kul ni måste ha haft... Va stiligt du är klädd nedinka ;D Undrar vart sam köpte hans tröja?villockså ha en sån

2010-12-02 @ 20:31:33
URL: http://michellm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0