Tuesday

Jag är ledig idag efter ett lång pass igår och gissa vad! Jag tror jultomten är på väg på min enda lediga dag då det är en härlig snöstorm ute. Lucky hu?
Ska passa på att träffa Katta idag i alla fall, men om det blir hemma eller stan får jag se för just nu lockar det verkligen inte att gå ut!

Stor trivs just nu på mitt nya jobb i klädbutik och ser fram emot att lära mig alla saker så jag allt är redo för plugget!
I helgen var jag ju i Örebro och hälsade på efter ett långt tag och vilken dunder helg!
På fredagen drog jag direkt efter jobbet så var en aning seg, men sens det var Irenas b-day så kom man allt igång. Sedan på lördagen blev det bakfyllemys på eftermiddagen och sedan utgång på Frimis.

På söndagen var det dags att ta farväl och sedan back to work i måndags. Nu ska jag njuta lite av min sovmorgon och sedan får vi se om vädret låter mig och Katta gå ut, tatah!

Bilder från min galna helg i Öret:




Jag och fia



B-day girl



Love is in the air



Mina girls



Girls gone wild



It´s saturday



On way



At frimis



Ned goes wild



Slutet gott, allting gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0