Saturday

Att jag börjat blogga endast onsdagar och lördagar har inte riktigt vart meningen så jag lovar att skärpa mig nu!
Jobbat hela veckan och nu till helgen är jag ledig, skönt.
Igår drog jag förbi Karin och lunchade och sedan fick vi ett väldigt spontant ryck då vi båda ville färga håret så

Karin bestämde sig för att färga håret brunt och jag körde på den enda färgen som jag inte haft då jag haft väldigt många färger, rött!
Detta gjorde vi allt bra i Karin! Jag är mer än nöjd och bilder kommer så snart.
Mot kväll var jag väldigt seg så blev inge party, men film med Aram och mr pojkvän.

Idag har jag umgåtts med fluffrumpan som jag inte hunnit vara med så mycket i veckan. Det är roligt att tänka på hur mycket man uppskattar att vakna bredvid varann då vi både jobbat hela veckan lång.
Nu sitter vi och kollar på united medan vi väntar på att Julle och Karin ska komma hit med pizzor sedan ska vi vidare till dem då vi blir ett stor gäng som ska inviga halloweenen med a nightmare on elm street, tatah!


Red is the new brown:


Kommentarer
Postat av: katta

Vi måste ses!!!!<3

2010-10-24 @ 21:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0