Sunday

Efter flera veckors vila ska jag om bara två dagar back to work, yey!
Nej, men även om jag trivs med att lata mig så ska det bli skönt att få jobba och få lite rutin. Så idag ska jag passa på att njuta av min ledighet vilket jag även gjort denna helg.

I fredags blev det ingen bio då det var fullbokat, men vi drog istället och åt på restaurang och sedan hade buzz kväll hemma hos oss.
I lördags vaknade jag mr pojkvän och aram upp klockan 14.00 då vi kvällen innan satt vakna till halv sju och spelade så en seg morgon, men grabbarna lagade våfflor och omlett så jag klagar absolut inte!
Mot kvällen hade jag och mr pojkvän lite egen tid och tog hand om varann. Riktig mysig kväll!

Nu ska vi laga tacopaj och kolla på desperate housewives. Denna helg blev en lugn myshelg vilket är precis vad jag behöver innan jobbet, men nästa helg min vänner då kör vi, tatah!

Bilder från förra helgens galenskaper:




Skönaste förfest spelet!



Pokermom



Cheers!



T!



Att vi aldrig lär oss att tequilan inte är vår bästa vän..


Kommentarer
Postat av: Katta

heeej gumman! ja vill jätte gärna fest med er! ska bara snacka med Maggan först för hon ska åka till Austrailen och det är sist helgen vi kan träffa henne innan hon åker. Ska ha typ bye bye party. Fredag eller lördag ska hon på släkt träff. Så vi får se om jag kan eller inte sen.

Vi får ringas babe!! <3

2010-10-11 @ 12:15:14
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0