Tuesday

Hello ladies and gents!
Det var ettag sedan. Just nu har jag en del för mig innan jag börjar jobba då jag fortfarande inte vet när, men måste hinna med ett par saker tills dess. Stress mina vänner, stress!
Har även börjat blogga för uppsalatidningen där jag ska föra en skvaller blogg så besök gärna den: http://www.direktpress.se/uppsalatidningen/Bloggar/Skvaller/
Idag tänkte jag städa lite här hemma och sedan gå en sväng förbi familjen och hämta lite brev och saker. Inte den mest glamorösa dagen direkt. Dock tänkte jag unna mig med mys framför desperate housewives ikväll när mr pojkvän kommer hem från jobbet och sedan blir det planering med Karin natten lång. Om två veckor ska vi ha en maskerad fest och vi är långt efter i planeringen just nu. Som sagt stress, tatah!
Kanske borde jag, mr pojkvän, Karin & Julle köra på familjen Flinta?

Kommentarer
Postat av: Katta

Klockrent kör på familjen Flinta och vänner!:) hehe. Ska kolla om jag kan komma tror det, om jag inte jobbar. Du är omöjlig att få tag på btw:( Smsar och smsar och sen går den där rakarns telefonsvararen på. Det är min cp mob kanske? Dags för mamma att köpa en ny till mig;) <3

2010-10-07 @ 11:59:50
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0