Wednesday

Jag vill ha ordentlig sömn, höjdarenergi, helkroppsmassage och när jag ändå håller på en utlandsresa som kan ge mig tillbaka min bränna och sol!
Nu när vintern börjar göra sig bekväm så märker man sakta, men säkert hur tidigt det blir mörkt.
Solarium och att tvinga mr pojkvän att massera mig är dessvärre det närmaste jag kan komma mina så kallade drömmar, men såklart kan jag inte sola nu när piercingen läker och mr pojkvän orkar knappt röra sig från soffan när han kommer hem från jobbet.
Med andra ord är vårt "glamorösa" liv långt, långt borta!
Slit med jobben och ingen sömn det är vårt förnamn, men nu är det inte långt kvar till helgen och då fan ska det sovas och resten tar vi då!
I övrigt ser jag ut som ett vandrande spöke med stora mörka ringar under ögonen så känner ni för att ändra på eran dåliga karma får ni mer än gärna komma hit och ta hand om mig. Dags att sova för imorgon är det mer jobb som gäller, men får i alla fall sällskap av Ami på bussen så lite mys ska det ändå bli i min stressiga tillvaro, tatah!


Kommentarer
Postat av: Irena

Jag håller med dig man är helt sliten, sen den lyxen som man får om vardagen är sömn om ens det. Jag och tamara sover på kvällarna sen en dag midda så fucked up äre med skolan nu. Verkligen mkt men allt ska glömmas bort med lite sprit och bra sällskp på min födelsedag.

2010-10-21 @ 21:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0