Saturday

I am back!
Efter en riktigt härlig semester är jag nu hemma i gråa Sverige. Nu är jag väl redo för höst och vintern!
Veckan på Mallorca kunde inte bli bättre även om slutet kunde slutat bättre, men jag antar väl att allt händer för en anledning!

Idag lyckades jag vakna upp onödigt tidigt då jag vant mid vid att gå upp vid den här tiden så får ta mig en powernap senare för idag måste jag vara på mitt bästa humör för ikväll ska jag ha min efterlängtade b-day fest!
Imorgon är det inte bara valdagen utan också dagen då lilla jag föddes!

Imorgon blir jag alltså 21 år gammal och jag kan själv inte ens förstå hur sjukt snabbt tiden går jag menar jag har fortfarande svårt att förstå att jag längre inte går i gymnasiet och inte är 18 år gammal?!
Gäller verkligen att ta vara på den tiden man har alltså!

Dags att ta en dusch, handla med mamma och förbereda stort för min b-day, tatah!

Förra året på min 20 års dag:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0