Tuesday

Efter många om och men har jag insett att hösten verkligen är här!
Dags att packa bort alla sommar kläder och ta fram alla mys koftor. Just nu skulle det verkligen inte sitta fel med en härlig juicy couture eller ed hardy mjukisdress som jag nu är på jakt efter!

Jag har nu äntligen gjort klart arlanda testet då jag inom kort kommer börja jobba på arlanda tax free så får passa på att njuta nu innan jag sätter igång med back to work!
Idag har jag ring hit och dit för lite ärenden och ska nu laga mat innan mr pojkvän kommer hem från jobbet!

Ska även passa på att skicka ansökningar idag för snart är det även dags för mig att börja plugga igen!
Semestern var verkligen underbar, men jag känner verkligen hur allt är back to business, tatah!

Lite Mallorca bilder:




Innan vi åkte ringar med speedboat



Vår första utekväll i Alqudia



Drinks



Cheers!



Vid poolen



Jump!



Kebab dags!



Ash vid poolen



lägg märke till earny paret bakom oss!



More drinks



Sista dagen njut vi allt av sträderna som fanns i vår stad!


Kommentarer
Postat av: Arshii

Bah bah!

2010-09-30 @ 23:35:06
URL: http://arshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0