Tuesday

När bestämde sig Sibirien att komma till utown?!
Det har nu i två dagar varit riktigt blåsigt ute så man knappt vill sätta sin fot utanför huset. Sist jag och Ami var på stan frös vi som bara den!
Hade jag inte hittat så mycket att shoppa så hade det inte vart värt det, men med Ami hittar man alltid något!

Idag blev jag iallafall väckt av rörmokare som hade en mindre rolig maskin med sig som lät som en ylande åsna så mycket sömn blev det inte heller. Däremot är febern nästan borta så lite leende har jag på läpparna trotts det tråkiga vädret och min härliga väckning.

Så idag passade jag på att vara en riktigt housewife alltså städade hela huset, diskade och lagade en god pastagratäng. Mr pojkvän var minst sagt glad!
Nu sitter han och spelar fifa och jag undrar om jag inte ska spela sims för gamla goda tiders skull. Vågar jag?
Tatah!




Är jag redo att återvände till mitt sims jag..


Kommentarer
Postat av: Michell

oh lord, du kommer låsa in dig! haha

2010-09-28 @ 21:45:10
URL: http://michellm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0