Tuesday

Gott nytt år! Detta år ska vi allt göra till vårt år mina vänner!
Vilken kanon nyårsafton jag haft och helgen som vart detsamma. Nu är det back to work som gäller, men jag klagar inte har verkligen fått njuta ordentligt!

På nyårsafton blev det attans mycket stress på dagen då jag och mr pojkvän råkade försova oss till att börja med, men efter många stressiga timmar var vi redo att åka och äta på Texas som verkligen rekommenderas!
Efter god mat drog vi hem till oss där vi festade till morgonen och trotts kaoset vart denna fest galet bra!

Dagen efter var vi alla hungriga och bakfulla så det blev pizza och då vill jag passa på att varna er för en pizzeria i luthagen som levererade sin pizza till oss alla tre timmar sent och då fick vi till och med fel pizzor!
Så hungriga som vi alla var åt vi dem fel levererade pizzorna och kollade på den nya saw filmen tills vi lyckades somna vid 4,5 på morgonen!

Sedan har vi alla inte gjort så mycket mer än att umgås hemma hos oss och spelat sällskapspel, filmmys för att inte glömma när Karin fick för sig att köra leken "vad hade du gjort om.." till sju på morgonen!
Nu sitter jag här och ska inviga mitt nya sims spel medan jag väntar på Karin, tatah!


Nyår 2011:




Hjärtat & Lind



Dinner at Texas

'

Ned



Jag & frugan



Älsklingen



Grab´s



Nu börjar vi alla komma igång!



Girlsen



Party!



12 slaget!



Fler gäster



Här börjar vi nog alla bli dragna..



Sista bilden innan jag & Lind deckade!



Korshia



Slutet gott, allting gott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0