Tuesday

Blev jobb hela dagen igår och sedan stannade jag på Sams jobb ettag och planerade lite helg med honom. Idag har jag sovmorgon, men snart måste jag fixa mig för att dra till butiken och möta upp tjejerna då vi ska till stockholm på möte med jobbet. Verkar som att många butiker kommer vara samlade så dags att fixa upp sig extra mycket och nu när det är plus grader åker även pälsen på!

Under ett bra tag nu har jag lyckats skypa och chatta med vännerna i London och nu saknar jag dit sjukt mycket! Blir det inte London så vill jag i alla fall till britter, irländare eller skottar!
När jag åker och hälsar på tjejerna vet jag inte då jag fortfarande måste spara pengar inför sommarens resa, men däremot tänk er att få chansen att shoppa lite river island..

In Neds dreams:



Kommentarer
Postat av: Katta

Hej gumman! Vet du vad jag kom på, har glömt totalt att jag lovat Marta och Matilda att gå ut på lördag i så fall i Uppsala. Så om det blir av kanske alla vi kan ses PUSS

2011-01-19 @ 10:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0